Живеем в някакъв постапокалиптичен абсурд. А1 са въвели чатбот, който отговаря на всичко с „това не го разбрах", а после предлага да те таксува допълнително, за да те свърже с човек, който да ти реши проблема наистина.
@VeskoKanchev Еееей, пак частният сектор води в иновациите, а можеше тоя път лидер да е държавната администрация, която е експерт в тоя тип "изкуствен интелект" x.com/somninaut/stat…
@VeskoKanchev Еееей, пак частният сектор води в иновациите, а можеше тоя път лидер да е държавната администрация, която е експерт в тоя тип "изкуствен интелект" x.com/somninaut/stat…
@VeskoKanchev Пример, когато "европейското" след купуването на МТел се оказа отврат. Не съм застъпник на многото регулации но злоупотребите на "европейските" ни мобилни оператори са beyond imagination
@VeskoKanchev А1 са си брутално некадърни. Визирам австрийското и няма причина българското да е по-различно.
@VeskoKanchev Пълнете офисите им. Не се безпокойте да викате.
@VeskoKanchev *който евентуално може да ти реши проблема. Опита ми показва, минумум две прехвърляния към “колеги”.