Nedavno smo imali sastanak sa ovlašćenim licima kompanije Beko Balkans, čiji uređaji se nalaze u ponudi većine maloprodajnih lanaca u našoj zemlji. Povod za sastanak su bile učestale žalbe potrošača na način rešavanja reklamacija tokom trajanja garantnog roka, gde smo 👇👇
nailazili na situacije u kojima ovlašćeni servis nije hteo da postupi zahtevu potrošača. Druga okolnost je neprihvatanje ove kompanije da produži rok trajanja garancije, nakon što uređaj bude popravljen. Epilog sastanka je zaključak i obećanje kompanije Beko, da se u narednom 👇
periodu reklamacije potrošača rešavaju uz maksimalno poštovanje zakonskih propisa. Efektiva poseduje pisani dopis o tome, tako da na dalje, ako naiđete na problem sa uređajima ove kompanije, slobodno nam se obratite za pomoć.
@UBKEFEKTIVA Nevezano samo za Beko, da li je obaveza kompanija da produze rok garancije nakon popravke u garantnom roku i, ako jeste, za koliko su u obavezi da je produze? Imam Candy masinu sa 5 God garancije, nakon 4 godine su menjali ceo bubanj, pa me zanima da li imam pravo na produzetak?