Screenforce @ScreenforceNL
Screenforce, het Nederlandse TV-marketingcentrum, staat voor de kracht van premium videocontent op alle schermen. screenforce.nl Amsterdam Joined March 2015-
Tweets2K
-
Followers405
-
Following233
-
Likes283
𝗥𝗲𝗰𝗹𝗮𝗺𝗲 𝗹𝗲𝘃𝗲𝗿𝘁 𝗼𝗼𝗸 𝗽𝗼𝘀𝘁-𝗰𝗼𝘃𝗶𝗱 𝗲𝗲𝗻 𝗵𝗼𝗴𝗲 𝘃𝗮𝗹𝘂𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗺𝗼𝗻𝗲𝘆 ‘Profit Ability 2’, een nieuw onderzoek naar de effectiviteit van mediabestedingen, laat zien dat TV-reclame nog steeds kosteneffectief is. Lees het hier: screenforce.nl/reclame-levert…
Deze week op ons Commercial Prikbord📺📌: De @NespressoNL Koningsdag Travel Mug voor je koffie of cocktail, de herintroducering van Obey Your Thirst met @Sprite en reizigersverhalen bij @NS_online. Check ze hier: screenforce.nl/commercial-pri… youtube.com/watch?v=K130Z1…
Onze XL editie van de Screenflash staat helemaal in het teken van Sport en Adverteren 📺⚽🏅🚴♀️Met o.a. een artikel over de kansen van sportsponsoring, want hoe kan je als communicatie professional inhaken op aankomende Sportzomer? Lees het hier: mailchi.mp/screenforce/ve…
Nieuw op ons Commercial Prikbord!📺📌 Deze week wordt door @pinkribbonNZ aandacht gevraagd voor het belang van het boeken van een mammogram, is @BiFiNL stiekem de lekkerste en komt de Koningsdagtrekking van @Staatsloterij er weer aan! Bekijk ze hier: screenforce.nl/commercial-pri…
Waarom TV nog steeds de basis vormt van effectiviteit. Peter Field heeft de verzamelde bewijslast voor zijn verhaal over effectiviteitonderzoeken nu uitgewerkt in een Whitepaper - met voorwoord door @markritson - en wij hebben deze voor je samengevat: screenforce.nl/peter-field-wa…
Nieuw op ons Commercial Prikbord: @BurgerKing laat voor het 70-jarig bestaan zien dat mensen geboren zijn om van de 'flame' te houden.🍔🔥 Verder, beautytrends met @Kruidvat en kindertekeningen voor @VeiligVerkeer Check ze hier: screenforce.nl/commercial-pri……youtube.com/watch?v=mpV-FG…
Transparantie erover leidt tot groter effect van reclame. Dit blijkt uit wetenschappelijk onderzoek gepubliceerd in het Journal of Interactive Advertising. Sponsorvermeldingen kunnen zorgen voor positievere merkattituden en meer koopintentie. screenforce.nl/transparantie-…
Ook in maart hebben een aantal (nieuwe) merken de weg naar TV-reclame weten te vinden. Ze zijn weer allemaal te zien - inclusief de commercials - in het overzicht van Nieuwe Adverteerders op onze website: screenforce.nl/adverteerders/
Deze week laat Donnie in de commercial van @Statiegeldnederland zien dat er geen excuus is om je blikjes niet terug te brengen. Verder commercials van @PLUSretail en @Heineken_NL Je bekijkt ze allemaal op ons Commercial Prikbord: screenforce.nl/commercial-pri… youtube.com/watch?v=smMLXd…
Een groot scherm, professionele content, gezelschap van anderen en een goed humeur maken de woonkamer tot dé perfecte plek voor reclame. Onderzoek van @Thinkboxtv geeft een aantal belangrijke learnings voor adverteerders en mediabureaus. Lees ze hier: screenforce.nl/de-woonkamer-i…
Deze week op ons commercial prikbord: Pasen!🐰🥚🌷De paasbrunch op het festivalterrein met @JumboSupermarkt, een Paashamster en Cronaantje bij @albertheijn en een chocoladepuppy bij @AldiUK! Je bekijkt ze nu op: screenforce.nl/commercial-pri… youtube.com/watch?v=U6OrbK…
Merkvoorkeur stijgt gemiddeld 30% nadat men reclame op lineaire TV of BVOD heeft gezien. Dit blijkt uit onderzoek in Ierland door internationaal aandachtdeskundige en reclameprofessor @KNelsonField Benieuwd naar alle uitkomsten? Lees hier het artikel: screenforce.nl/nieuw-onderzoe…
De nieuwste commercials op ons Commercial Prikbord! 📺📌Praat vandaag over morgen met @Rijksoverheid, een mooi gevoel om samen te delen met @Zwitserleven en van grijs naar groen met @praxis! Bekijk ze allemaal op onze website! screenforce.nl/commercial-pri…
Nieuw op ons Commercial Prikbord! 📺📌 De nieuwe commercials van @vinted, @HORNBACH_NL en Beemster. Je ziet ze allemaal op: screenforce.nl/commercial-pri… youtube.com/watch?v=qBbG9Z…
Afgelopen dinsdag presenteerden wij het TV Jaarrapport 2023. Wil je alles nog eens nalezen of kon je er niet bij zijn en ben je benieuwd? Lees nu het verslag van het TV Jaarrapport event: screenforce.nl/verslag-tv-jaa… Je vind hier ook alle foto's en uiteraard het rapport zelf.
Zien adverteren doet adverteren. Daarom bieden wij elke maand een overzicht van nieuwe TV-adverteerders. Dit overzicht komt tot stand in samenwerking met onderzoeksbureau @nielsen Benieuwd naar de nieuwe TV-adverteerders van de afgelopen maand? Kijk hier: screenforce.nl/adverteerders
In de commercial van @kfcnederland wordt gespeeld met de Nederlandse nuchterheid en het over de top genieten van eten. Verder ook de nieuwe commercials van @LidlNederland en @ZaansMayonaise op ons Commercial Prikbord te vinden: screenforce.nl/commercial-pri… youtube.com/watch?v=nqqYNF…
Binnen de verantwoordelijkheid van de @StReclameCode worden ook maatschappelijke doelen en goed gedrag gestimuleerd. Samen met @commercialrvw heeft Screenforce een aantal nieuwe recente voorbeelden op een rij gezet. screenforce.nl/a-force-for-go…
De rollen zijn omgedraaid in de (Franse) commercial van @McDonalds. Een stelletje boeven achtervolgt een agent om de vernieuwde, sappige burger in handen te krijgen🍔🚨Verder zijn @HEMA en @GStarRAW nieuw op ons Commercial Prikbord: screenforce.nl/commercial-pri… youtube.com/watch?v=DZlnFb…
Samen met onderzoeksbureau @nielsen hebben we een analyse gemaakt van de investeringen van de e-commerce branche op TV. Daaruit blijkt dat in 2023 de bruto TV-bestedingen door e-commerce bedrijven voor het eerst zijn gedaald: screenforce.nl/bruto-tv-beste…
Niels Bruinsma @Niels_Bruinsma
461 Followers 519 Following Specialist in marketing, communicatie & media. Online en offline, geïntegreerde strategieën, omnichannel en conversie en/of website attributie. F1 & politiek.Luuk Ros ♻️ 💬 @Luukros
3K Followers 1K Following Professional Consumer - NIMA - schrijvert - marketingnerd - bon vivant - pastafari - Indie - eet weinig vlees - 020Berry Punt @BerryPunt
501 Followers 1K Following Marketing Manager at Nielsen | #Media | #Mediabestedingen | #Advertising | #Research | #Analytics | #Brazilië | #FeyenoordDakota Tscrious @tscrious77951
76 Followers 5K FollowingSadie Essency @s_essenc
36 Followers 5K FollowingLyla-rose Phelka @PhelLyla
32 Followers 5K FollowingRaf Jacobsᅠᅠᅠ�.. @Rafarbeid
248 Followers 1K Following pensionado, werkzaam geweest als senior adviseur Dienst SZW Gemeente Den HaagZackary Francis @ZackaryFra40481
10 Followers 663 FollowingRegina @regina_oszust_
233 Followers 3K FollowingMary @wells62mary
165 Followers 3K FollowingAna @anabuck91
189 Followers 3K Followinghank van dijk @hankvandijk
225 Followers 167 Following Marketing and advertising specialist, * American (foreign) policy enthusiastgatmeda @olawuyihammed13
6 Followers 15 FollowingMichel Tiggelman @MichelTigg42059
1 Followers 21 FollowingJack Kwakman @jkwakman
120 Followers 346 Following Senior Software Engineer living in Volendam. Loves drawing and programming.Robert Franke @robertcfranke
683 Followers 1K Following Passion for Media, DPG Media Love Golf, France, Karate and reading. #BeemsterMediapark Inside @MediaKnipsel
416 Followers 2K Following Twitter kanaal voor Mediapark bewoners, welkom op het (unofficial) online MediaPark Knipselkrantje ! zie ook onze YouTube playlist hieronderEmilie Kelleher @neuralinX
36 Followers 505 FollowingAiToRev @aitoreviews
486 Followers 5K Following Ai Tools Reviews & Business Software for Grow and Automating your Tasks #productivitytools #automation #businesstools #SaaS #digitalmarketing #ai #aitoolsGerold @Gerold
113 Followers 518 Following Divergent Thinker, Growth Hacker, CTO, Creative Technologisttanja neckebroeck @TanjaNecke
2K Followers 1K Following Passie voor marketing, communicatie en media | ijshockeymom en voetbalfanWiebe Cnossen @wiebecnossen
58 Followers 141 FollowingSNS @SNSBank
17K Followers 3K Following Bij SNS vinden we geld belangrijk. Maar we vinden mensen belangrijker. We kijken naar jou en naar je plannen. Daarom: Eerst de mens. Dan het geld.S Meye @SMeye43909450
32 Followers 320 FollowingTaco Jelgersma @Neofiet
858 Followers 1K Following Zegt wat anderen je niet durven vertellen | Geeft advies | Investeert |Onderneemt | https://t.co/wHwBGK3wP0 | Columnist Broadcast MagazineTejo. @digitejo
1K Followers 1K Following Mediativity®, Stadsregisseur Wijk bij Duurstede, Adviseur Anna’s Smaakatelier, schrijft boek “Dwarsdenkers”#teampositief #teamtaart https://t.co/HuUSLQWmR3Tony Smid @TonySmid
40 Followers 158 FollowingPubliekswissel @bijhetwarmlopen
202 Followers 1K Following Amsterdammer met Marokkaanse roots die weleens ongevraagd zijn visie over Ajax en actuele zalen wil delen. Een Toeschouwer- Democraat op de bank.Saskia Baneke @SaskiaDelfgaauw
611 Followers 2K Following advertising & more - Field hockey & running fanatic when it suits me - VIA NederlandFloris Hülsmann @floresco
2K Followers 2K Following Maakt namen bij @NamaramaNL en schreef er een boek over: Maak je naam onvergetelijk en maakt de namen-podcast De Namarama ShowMarike blue check @marikelijdsman
509 Followers 3K FollowingJeanne Misteli @j_misteli
26 Followers 100 FollowingBarbara de Roo @RooBarbara
1K Followers 996 Following CEO and Co founder #ManoirLesTilleurs #JolandeEnBarbara Deelnemer #Ikvertrek S24Philipp Ertl @ertl_design
82 Followers 98 Following Director of ERTL Design, bespoke design agency bringing your brand to life.Margaret Cranston @MargaretBiz
1K Followers 3K Following I like to share videos about #Entrepreneurs, #Entrepreneurship and #SmallBusiness.Asociace komerčních.. @AKTV_CR
16 Followers 80 FollowingLora Willis @LoraWMarketing
1K Followers 5K Following I'm a #DigitalMarketing professional with a focus on #VideoMarketing and #MarketingAutomation.NOGA @noga_nl
612 Followers 543 Following NOGA is de branchevereniging van online kansspelaanbieders die inzetten op een veilig, verantwoord en gevarieerd online kansspelaanbod in NederlandJeroen Verkroost @Jer00n
2K Followers 2K Following Digital Transformation. Holland Casino Online. Podcaster @DJeroenen & closet DJ @ https://t.co/geufA2KwpZ. Love games and music. FR1908. 🐟 Itadakimasu!Lara Voorbij @laravoorbij
35 Followers 55 FollowingFrank Verhoef @fverhoef
5K Followers 5K Following Eigenaar @TegenwichtNL. Woordvoerder op witte gympen. Campaigner. Muziekfreak. Eet te veel. "The blueprint is to carve your own way."Wieger Sturm @Wieger_Sturm
218 Followers 292 Following Digital poker god. likes normaal doen, electronische muziek, sport en leuke dingen. Te pas maar vooral te onpas ongefundeerd emo-tweeter.PimSchmitz @SchmitzPim
12 Followers 57 FollowingMascha Colmans @MaschaColmans
277 Followers 646 Following SalesManager at Jean Mineur Mediavision (cinema & online advertising). Loving all sorts of media esp cinema, digital and OOH. Mother of 2, married to SharonGhanz 🎸🐈🍷�.. @hansjela
139 Followers 331 Following olfactoloog, archimandriet, vexilloloog, enigmatoloog, lepidopterist, nemofilist, taxidermist en polemist pur sangSophie Liesker @SophieLiesker
103 Followers 265 Following Campaign Strategist @ Ad Alliance | love public speaking & hiking in nature | writer | photography, philosophy & art lover.Coenkempen @Coenkempen
129 Followers 324 Following Research Director MeMo², Amsterdam, Advertising, Online, Music and Sports @memo2Dorine van Mullem @DorineVanMullem
106 Followers 261 Following Director Business Intelligence & Operations @ SBS Broadcasting and very interested in social television.R🅾️B M. @RobDroomt
36 Followers 583 Following Dreams can come true when you wake up. Two beautiful daughters. 👭 Dreamer. 💭 Nature. 🌳 Music 🎶Willem-Albert Bol �.. @wabol
3K Followers 1K Following aka @warriginzijnbol … Media and marketing creative & strategist. “Heb lief, lieve mensen, de rest is ruis”John Faasse @uitbijter
822 Followers 319 Following John Faasse knows about media research, cycling and moreNiels Bruinsma @Niels_Bruinsma
461 Followers 519 Following Specialist in marketing, communicatie & media. Online en offline, geïntegreerde strategieën, omnichannel en conversie en/of website attributie. F1 & politiek.Berry Punt @BerryPunt
501 Followers 1K Following Marketing Manager at Nielsen | #Media | #Mediabestedingen | #Advertising | #Research | #Analytics | #Brazilië | #FeyenoordJohn Lewis & Partners @JohnLewisRetail
413K Followers 8K Following Shop in-store or online at https://t.co/RcwsphHQTR 🛍 Need help? @johnlewishelp 👋DeKijkwijzer @DeKijkwijzer
522 Followers 211 Following De Kijkwijzer informeert ouders en opvoeders over mogelijk schadelijke media inhoud voor kinderen tot een bepaalde leeftijd.Talpa Media Solutions @TalpaMediaSol
67 Followers 43 Following Volg ons vanaf heden via: https://t.co/xz5ExopaOgFeatly Media @OutOfOfficeMed1
28 Followers 99 Following Hét onafhankelijke mediabureau voor branding en performance gedreven op data gebaseerde ATL campagnes. Bereikbaar via [email protected]Screenforce Finland @ScreenforceFIN
153 Followers 476 Following The trade body for commercial TV in Finland.Media Perspectives Ta.. @HsumMediaCampus
401 Followers 323 Following Fusie organisatie van iMMovator en Hilversum Media Campus. Jouw partner in media transformation. Focus op business, talent, data, content en tech.Dorine van Mullem @DorineVanMullem
106 Followers 261 Following Director Business Intelligence & Operations @ SBS Broadcasting and very interested in social television.GWI @gwidotcom
17K Followers 4K Following We do consumer insight. This bio could say we represent the views of over 2 billion humans across 53 countries, but we wouldn’t want to brag.Dr. Karen Nelson-Fiel.. @KNelsonField
2K Followers 174 Following CEO Amplified Intelligence. Author of The Attention Economy and Viral Marketing: the science of sharing.Anne-Laure Dreyfus C @AnneLaureDreyf
784 Followers 702 Following *Job: Director TV, egta. Personal tweets - RT is not endorsement *Perso : French in Brussels, curious world & web traveller, passionate momMark Ritson @markritson
54K Followers 1K FollowingMarketingFuel @MarketingfuelNL
96 Followers 106 Following MarketingFuel biedt actueel nieuws over uiteraard marketing. Er is echter ook aandacht voor aanverwante onderwerpen.MeMo² a Kantar compa.. @MeMo2
917 Followers 2K Following Marketing- and business consulting agency MeMo² is specialized in measuring, refining and improving crossmedia advertising effectiveness.candid.news @candidnews3
881 Followers 2K Following Stories on media and marketing written by journalists. Check https://t.co/KTOHRDUnfb@maureennijssen @maureennijssen1
41 Followers 315 FollowingJoris v/den Ring-Bax @jorisvandenring
192 Followers 106 FollowingMAGNA @MagnaGlobalNL
60 Followers 32 Following Magna Global Netherlands behartigt de media-inkoopbelangen van de IPG Mediabrands bureaus UM, Initiative, Cadreon, Spring Creek en Traffic4u.Kantar North America @Kantar_NA
24K Followers 390 Following Kantar, the world’s leading marketing data and analytics company. Part of @KantarKantar @Kantar
46K Followers 2K Following Kantar: the world’s leading data, insights and consulting company. We help our clients understand people and inspire growth. #MRXGain Theory @gaintheory
1K Followers 306 Following A global marketing effectiveness and foresight consultancyWARC Data @WARCData
2K Followers 301 Following We have moved to @warceditors. Follow us there for the latest from WARC Data and more.Simulmedia @Simulmedia
2K Followers 442 Following Simulmedia is the leader in truly cross-channel TV advertising. With our TV+® platform, we guarantee full audience reach across ad-supported TV and streaming.WARC @WARCEditors
18K Followers 973 Following We provide the latest evidence, expertise and guidance to make marketers more effective: https://t.co/TyGLkj7wqyScreenforce @ScreenforceDE
761 Followers 989 Following Die Gattungsinitiative für TV (= Total Video) in DACH: 12 Vermarkter - ein Team! Fernsehen ist, wenn Menschen fern sehen: linear + On-Demand, stationär + mobil.ScreenforceCH @ScreenforceCH
130 Followers 183 Following Die Gattungsinitiative für #TV und in der #Schweiz mit #Trends, #Studien, #Innovation zu #Bewegtbild sowie #News rund um den #ScreenforceDay #screenforceCross Media Awards @CrossMediaAward
427 Followers 1K FollowingIAB Europe @IABEurope
8K Followers 3K Following IAB Europe is the European-level association for the digital marketing and advertising ecosystem.egta connect @egtaconnect
1K Followers 1K Following Association of television and radio sales houses -- The reference center for TV and Radio advertising -- Retweets are sharing information, not endorsingAnton Fronik @toni_peroni
93 Followers 409 Following PO @ RTL/AdAlliance. Repareert graag en breekt ooit nog door als drummer. Waalwijk en RKCAd Alliance @AdAlliance_NL
441 Followers 179 Following Bij Ad Alliance komen de krachten van sterke mediaspelers samen. Vanuit deze netwerkgedachte gaan we tot het uiterste om jouw doelstellingen te realiseren.Charles Vaneker @CharlesVaneker
250 Followers 413 Following Communication and research expert: communication strategy, media, research and communication management. We test real time all your video, TV and radio formats.Robbert Beerens @robbertbeerens
19 Followers 25 FollowingArthur Hoogendijk @a_hoogendijk
199 Followers 323 FollowingAllard Ruyl @Allardruyl
359 Followers 212 FollowingJeroen Verkroost @Jer00n
2K Followers 2K Following Digital Transformation. Holland Casino Online. Podcaster @DJeroenen & closet DJ @ https://t.co/geufA2KwpZ. Love games and music. FR1908. 🐟 Itadakimasu!Commissariaat voor de.. @CommvdMedia
786 Followers 206 Following Het Commissariaat voor de Media houdt toezicht op de naleving van de Mediawet en de Wet op de vaste boekenprijs.Spreekbuis.nl @Spreekbuisnl
5K Followers 5K Following Mediavakplatform https://t.co/OlKsGQaaLa - Het Hart van de omroepwereld.SCPonderzoek @SCPonderzoek
6K Followers 1K Following Het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) is een onafhankelijk planbureau dat met wetenschappelijke kennis bijdraagt aan goed geïnformeerd overheidsbeleid.Mathijs Bouman @mathijsbouman
80K Followers 1K Following Econoom en journalist https://t.co/KNiWu4OUIJ (Ik block en mute. Alleen zo blijft twitter vol te houden.) Op bsky heet ik @ mathijsbouman .nlNPO Start @PubliekeOmroep
54K Followers 455 Following Nu Interessant 📲 💡 Vonneke Exposed 💡 Santos 💡 De poli 💡 Selma: op mijn manierPop The Campaign @popthecampaign
2K Followers 924 Following Pop the Campaign schrijft over de laatste nationale- en internationale campagnes, trends en ontwikkelingen. Oftewel je dagelijkse portie advertising inspiratie.World Television Day @WorldTVDay
3K Followers 418 Following Celebrating Television with egta, EBU and ACT https://t.co/uibGdCeZv8We Are Era @WeAreEra_NL
11K Followers 549 Following Het officiële Twitter-account van We Are Era Nederland.MediaScience @MediaScienceNL
239 Followers 83 Following MediaScience, een innovatief en creatief digitaal marketingbureau met een specialisme in programmatic buying. Meer informatie op http://t.co/9yY0TIlnfHVAB @VABintel
2K Followers 2K Following VAB navigates video advertising through industry-defining insights & custom analyses, addressing today’s challenges & inspiring tomorrow’s conversations@ScreenforceNL maakte op basis van cijfers van #Nielsen een overzicht van de investeringen van de e-commerce branche op televisie. De #mediabestedingen stegen in 2022 met 13% tot de recordhoogte € 683 miljoen - screenforce.nl/bruto-tv-beste… #ecommerce
oei, we zitten al op 200 deelnemers. Maar wees gerust, het is online. Er is dus nog plek 😃
Donderdag 10 november vindt de webinar Evidence Based Media Strategie plaats. Wat is de beste mediastrategie is om een merk te laten groeien? Ontdek het tijdens dit webinar. Heb jij je al ingeschreven? screenforce.nl/events/evidenc…
hé @edborsboom wat leuk dat je dit gaat doen voor @ScreenforceNL.
Wat is de beste mediastrategie om een merk te laten groeien? Ed Borsboom (BrandBooming) en Marloes Flink (Rabobank) vertellen hier meer over tijdens de webinar Evidence Based Media Strategie op donderdag 10 november om 10:00 uur. Schrijf je in: 9jz4rjc.momice.events
De tv publicatiedata voor 2023 zijn bekend gemaakt door @ScreenforceNL . De aanvraag voor Januari 2023 start op 21 november en loopt t/m 29 november linkedin.com/feed/update/ur…
Screenforce: volume TV-reclames online kansspelen niet toegenomen. 'Wettelijke beperking voor TV-reclame alleen tussen 21:00 uur 's avonds en 6:00 uur 's ochtends werkt goed' @ScreenforceNL fonkmagazine.nl/artikelen/mark…
In samenwerking met #Nielsen analyseerde @ScreenforceNL welke groei te zien is in de bruto mediabestedingen door e-commercebedrijven in Q1 2022: screenforce.nl/groei-tv-beste… #mediabestedingen #ecommerce
TV-reclamebestedingen naar record in 2021, markt groeit met 20%; bestedingen groeien met 20% @ScreenforceNL fonkonline.nl/artikelen/medi…
@ScreenforceNL maakte samen met Nielsen een analyse van de #mediabestedingen van de #ecommerce branche op #televisie. Die stegen in 2021 met 16% en waren nog nooit zo hoog.
Nog nooit waren in de e-commerce branche de TV-bestedingen zo groot als in 2021. E-commerce bedrijven hebben in 2021 in totaal bruto € 602 miljoen uitgegeven aan TV-reclames, een stijging van 16% in vergelijking met het jaar daarvoor. Lees hier meer: ow.ly/3cni50I0Qg7
Nog nooit waren de televisie bestedingen in de e-commerce branche zo groot als in 2021. ow.ly/wVje50I0PzT #ecommerce #onderzoek @ScreenforceNL
Dit zijn de belangrijkste video-ontwikkelingen uit Trends in Digitale Media 2021 @ScreenforceNL fonkonline.nl/artikelen/medi…
Come to me, cuz you are my heart and soul and baby I need you home for Xmas Suzi Quatro-2020 De 2e dag van onze SantaHug uitreiking- @ScreenforceNL en @AudifyYourBrand hebben alle warme dekens doorgelezen. Hierbij de 3 dinsdag winnaars in t cultfilmpje youtu.be/xrSyufzzXds
Nederlandse online publishers, aangesloten bij Screenforce, doen oproep aan adverteerders en producenten van commercials om nieuwe luidheidsnorm voor online commercials te omarmen @ScreenforceNL @vianederland fonkonline.nl/artikelen/medi…
@ScreenforceNL heeft de aanvraagperiodes voor tv-reclamezendtijd in 2022 bekend gemaakt linkedin.com/feed/update/ur…
Yes! Samen met mijn dochter Deza in de Verkade commercial 🤗 Ze vond het echt geweldig, vooral het moment dat ze mijn gezicht mocht beschilderen 😂 #verkade
Er is in de eerste zes maanden van 2021 in totaal 406 miljoen euro uitgegeven aan spot en non-spot advertenties op televisie, een recordgroei van 32% t.o.v. de eerste zes maanden van 2020. Bron: @ScreenforceNL TV Halfjaarrapport 2021 linkedin.com/feed/update/ur…
In de eerste zes maanden van 2021 keken we gemiddeld 212 minuten, of 3 uur en 32 minuten, per dag naar het televisiescherm. Een stijging van 3% t.o.v. H1 2020 (bron: @ScreenforceNL TV Halfjaarrapport 2021) linkedin.com/feed/update/ur…
Meld je nu snel aan voor de gratis zevendelige online masterclass TV Masters, speciaal voor jonge mediaprofessionals. Dit evenement wordt je aangeboden door @ScreenforceNL en wordt gesteund door PMA en @NIMAtweets linkedin.com/feed/update/ur…
'm gonna soak up the sun I'm gonna tell everyone To lighten up! Sheryl Crow - Soak up the Sun, 2002 Ja langzamerhand wordt het lichter! Tot die tijd hebben we o.a. onze (met @ScreenforceNL)vierde cultvideo met tips en 3 donderdag 'Lighten Up' winnaars rab.radio/news/131/6/Lig…